Hieronder treft u een overzicht van de vragen die vaak aan ons worden gesteld. Staat uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.
- Is de geluidskwaliteit hetzelfde als op de vaste lijn?
- Wat betekent VoIP?
- Kan ik mijn huidige internetaansluiting blijven gebruiken?
- Kan ik mijn oude nummer blijven gebruiken?
- Hoe snel kan ik een telefoonnummer krijgen?
- Beschik ik over voicemail?
- Kan ik betaalnummers blokkeren?
- Kan ik alle bestemmingen bereiken?
Is de geluidskwaliteit hetzelfde als op de vaste lijn?
Ja, de geluidskwaliteit is minimaal gelijk aan de geluidskwaliteit op het vaste telefoonnet. Voip4all hanteert standaard de beste geluidskwaliteit.
Back to Index
Wat betekent VoIP?
VoIP is de afkorting voor Voice Over Internet Protocol.
VoIP is de officiële internationale benaming voor internettelefonie.
Back to Index
Kan ik mijn huidige internetaansluiting blijven gebruiken?
Dat is afhankelijk van uw type internetverbinding en uw internetprovider. Wij zoeken dat graag voor u uit. Vaak is een aanpassing in de hardware voldoende en kunt u uw bestaande verbinding blijven gebruiken.
Back to Index
Kan ik mijn oude nummer blijven gebruiken?
Hoe snel kan ik een telefoonnummer krijgen?
Regionale telefoonnumers, ook nummerblokken, worden door Voip4all direct toegekend en zijn meteen te gebruiken.
Back to Index
Beschik ik over voicemail?
Kan ik betaalnummers blokkeren?
Ja, u kunt blokkades instellen per verkeersklasse, bijvoorbeeld mobiele of buitenlandse nummers. Ook betaalnummers kunt u blokkeren.
Back to Index
Kan ik alle bestemmingen bereiken?
Ja, met Voip4all kunt u naar alle nummers bellen, dus ook naar nooddiensten, satellietverbindingen etc.
Back to Index